Strona główna > Gadżety i promocja firmy > Najpopularniejsze gadżety reklamowe

Jak najlepiej przebić się na rynku i wygrać z konkrecją? Wybierając najskuteczniejszą strategię marketingową. Co jednak jeśli kolejny plakat, ulotka i anons nie przynoszą zamierzonych efektów? Czas sobie uświadomić, że nie tędy droga i postawić na gadżety reklamowe.

Gadżety

W obecnych czasach promocja firmy opiera się w dużej mierze na marketingu internetowym. Ponadto większość przedsiębiorców wciąż stawia na reklamę w telewizji, prasie czy radiu. Warto jednak pamiętać o możliwościach jakie płyną z wykorzystania gadżetów reklamowych, które – nie dość, że tanie – pozwalają efektywnie budować pozytywny obraz marki.

 

Jak wykorzystać gadżet reklamowy?
Ogromna ilość dostępnych produktów promocyjnych jest tak duża, że bez wątpienia każdy znajdzie coś na swoją kieszeń. W sytuacji, gdy nasz budżet marketingowy jest skromny nie musimy od razu decydować się na ekskluzywne gadżety – wystarczy jak przeznaczysz swoje środki na drobne, przydatne rzeczy codziennego użytku. Bardzo popularne i jednocześnie niedrogie są takie rzeczy jak długopisy, smycze, breloki czy torby z nadrukiem. Jak w takim razie wykorzystać dane przedmioty? Na wiele sposobów – możesz rozdawać je na targach, małych akcjach promocyjnych organizowanych w centrach handlowych lub podczas innych eventów. Równie dobrze sprawdzają się drobne artykuły biurowe jak kalendarze, notesy, magnesy, kartki samoprzylepne. Z tego powodu, że są wielce praktyczne, nieustannie ich potrzebujemy. Kiedy więc umieścisz na nich swoje logo, możesz być pewny, że zostanie zapamiętane. Pamiętaj ponadto, że działania promocyjne warto wzbogacić o drukowane materiały, takie jak katalogi produktowe czy ulotki i plakaty. 

 

Siła gratisu
Gadżet reklamowy działa według prostego mechanizmu – chodzi o to, że kiedy masz do wyboru dwie zbliżone oferty, wybierzesz tą, która dorzuca coś w gratisie. Jest to świetny chwyt jeśli planujesz długofalowe budowanie marki. Klient skuszony darmowym upominkiem zabiera go ze sobą do domu, gdzie nieustannie z nim obcuje, oswajając się z logo i nazwą firmy. Tak obdarowana osoba będzie miała wyłącznie pozytywne skojarzenia z wizerunkiem twojej działalności, wzbogacone o osobiste doświadczenia i przygody, którym towarzyszyły. Pamiętaj więc, że jako dopiero początkująca firma, powinieneś rozwijać każdą formę marketingową. Ograniczanie się wyłącznie do ulotek może przynieść zgubne skutki. Produkty promocyjne wyjątkowo skutecznie sprawdzają się w ugruntowaniu dotychczasowej pozycji jak i w informowaniu o istnieniu firmy.