Strona główna > Skuteczność gadżetów > Gadżety motorem napędowym reklamy

Reklamowanie swojej firmy bez przeznaczania na ten cel dużych środków finansowych jest możliwe? Przy odrobinie kreatywności możemy tego dokonać za pomocą drobnych gadżetów. Podpowiadamy, jakie sprawdzone produkty reklamowe pozwalają na promowanie się za niewielkie pieniądze.

Gadżety

Gadżety reklamowe wpływają na wizerunek firmy i mogą sprawić, że jej klienci będą utożsamiać ją z profesjonalizmem i stabilnością. To z kolei zwiększa prawdopodobieństwo polecenia firmy jeszcze szerszemu gronu odbiorców. Dostępne na rynku gadżety reklamowe to bogaty zbiór kreatywnych, praktycznych i odznaczających się wysoką jakością  produktów, które z pewnością na długo pozostaną w pamięci klientów przywołując im na myśl ulubioną firmę.

 

Smycze w roli głównej

Smycze z nadrukami bez wątpienia stanowią jedno z najpopularniejszych i najlepszych narzędzi, do wykorzystania w celu zareklamowania swojej firmy szerokiemu gronu odbiorców. Dzięki wykorzystaniu takich gadżetów zyskujemy możliwość bezpośreniej reklamy, która jest zauważalna wszędzie tam, gdzie zobaczymy osobę noszącą smycz reklamową naszej firmy.

 

Reklama za pomocą kubka

Inne ciekawe produkty reklamowe zaliczające się do tanich form promocji stanowią kubki z nadrukami. Ich ceny oscylują między kilkoma a kilkunastoma złotymi. Na cennik tego rodzaju gadżetów wpływa model, materiał, wielkości oraz kolor danego produktu. Mimo to można stwierdzić, że przy zamówieniu dużej ilości kubków poniesiemy niewielki koszt w stosunku do korzyści reklamowych, jakie możemy osiągnąć dzięki stawianym na biurkach kubkom promującym firmę za pośrednictwem nadrukowanego logo.

 

Logo na pendrivie

Na uwagę specjalistów od marketingu z pewnością zasługują pendrivy z nadrukiem, które również przyczyniają się do skutecznej promocji firmy. Warto jednak pamiętać, że w tym przypadku będziemy musieli liczyć się z wyższymi kosztami reklamy/produkcji takich gadżetów. Mimo to inwestycja ta świetnie sprawdza się przy budowaniu relacji z klientami biznesowymi.