Strona główna > Smycze i nie tylko > Jakie gadżety wybrać dla klientów swojej firmy?

Gadżety stanowią skuteczne i interesującą formę reklamy. Jednak nie wystarczy obdarować klientów upominkami z tzw. przypadku. Sprawdź, jak dobrać produkty reklamowe do grupy docelowej klientów, aby uzyskać najlepsze efekty reklamowe.

 

Zastanawiasz się nad inwestycjną w długopisy reklamowe i obawiasz się czy jest to dobry gadżet dla twoich klientów? Takie dylematy trapią wielu przedsiębiorców. Zawsze, kiedy zamawiasz nowe gadżety, występuje niebezpieczeństwo negatywnego ich odbioru przez klientów do których są one kierowane. Nie zawsze istnieje możliwość przeprowadzenia badania rynku, które zminimalizowałoby takie zagrożenie. Czasami musimy postawić wszystko na jedną kartę, jednak nawet wtedy warto pamiętać o kilku ważnych kwestiach związanych z doborem gadżetów do klientów swojej firmy.

Jakie gadżety wybrać?

Uniwersalne gadżety

Jeżeli nie chcemy, żeby zalało nas morze niezadowolonych klientów warto postawić na popularne i stosunkowo bezpieczne gadżety, które pasują do każdej grupy odbiorców i każdej branży. Wśród takich gadżetów znajdują się długopisy i smycze z nadrukiem oraz kubki reklamowe. Wybierając takie drobne i praktyczne upominki warto jednak zwrócić uwagę na to, aby nie miały one zbyt krzykliwego wzornictwa, które mogłoby odstraszać klientów. Lepiej zatem unikać różowego koloru, chyba że róż stanowi jedną z podstawowych barw identyfikacji wizualnej firmy.

Na rynku dostępny jest bardzo szeroki wybór różnego typu gadżetów, więc na odszukanie najlepszych wzorów trzeba poświęcić trochę czasu. Chcąc podarować swoim klientom długopisy, smycze z nadrukiem lub kubki reklamowe wybierajmy produkty dobrej jakości, w stonowanych wzorach i kolorach, które będą eleganckie i efektownie podkreślą wiarygodność naszej firmy jako partnera biznesowego. Umiejętnie wybrane gadżety z pewnością nikogo nie rozczarują, pozwolą zbudować trwałe i pozytywne relacje z klientami oraz staną się pożądanymi przez nich upominkami, które jednocześnie będą świetnie reklamować twoją firmę.