Strona główna > Smycze i nie tylko > Smycze jako skuteczna forma reklamy

Prowadząc działalność gospodarczą warto zastanowić się, jaki sposób promocji będzie najskuteczniejszy dla naszej firmy. Bez względu na to, w jakiej branży działamy musimy sami zdobyć klientów. Aby zachęcić ich do skorzystania z  naszych usług warto postawić na taką formę reklamy, która wyróżni nas na tle konkurencji. Jedną z takich form stanowi wysyłka gadżetów reklamowych klientom, tj. smycze z firmowym logo.

Smycz

Obecnie smycze reklamowe pełnią ważną rolę w akcjach promocyjnych czy na targach firmowych. W przeciwieństwie do wypisujących się długopisów i notesów z wyrywanymi kartkami są funkcjonalne i mogą być użytkowane przez długi okres czasu. Inwestując raz w smycze z logo firmy, można zyskać stałe źródło reklamy.

 

Jaką smycz wybrać?

Jedną z najpopularniejszych metod produkcji smyczy jest naszywanie taśmy tkanej na taśmę miękką. Inny sposób stanowi taśma dwustronna lub tkana z zarabianymi brzegami. Metod produkcji smyczy jest wiele i jej wybór uwarunkowany jest przede wszystkim tym, w jaki sposób smycz będzie wykorzystywana. Jeżeli ma ona służyć jako zaczep do telefonu komórkowego powinna być gruba i wyposażona w karabińczyk lub szeklę. Modele z metalowym lub plastikowym łącznikiem z kolei idealnie sprawdzają się w korporacjach, w których każdy pracownik musi nosić identyfikator. Stroje pracowników przedsiębiorstwa uzupełnione o ten gadżet pozytywnie wpływają na wizerunek i popularność firmy. Zawieszony na smyczy identyfikator personalny sprawia, że klient nie rozmawia z obcą osobą, a konkretnym przedstawicielem firmy. Jest to przykład profesjonalnego podejścia, dzięki któremu konsumenci zyskują pewność, że są traktowani poważnie.

Smycz ozdobna natomiast to poręczny gadżet reklamowy, który dzięki kilku zakończeniom można wykorzystać na kilka sposobów, np. jako przydatny uchwyt na telefon, pamięć usb lub klucze.

Reasumując, smycz z nadrukowanym logo stanowi praktyczny gadżet, który można wykorzystać nie tylko wewnątrz swojej firmy, ale również w kampanii reklamowej.